JellyPages.com

Sunday, July 10, 2011

buat kawan baik~

Assalamualaikum..

buat BFF, Nur Ezzatie Zainudin :D Happy Belated Birthday, kawan!!

Tak sangka, dah dekat 10 tahun lebih kita kenal. Mula-mula kita kenal dulu, awaklah classmate saya yang paling saya tak suka sekali..Awak pun tak suka saya kan?? saya akui, dulu saya degil! no wonder la awk tak suka saya..hihi..Tapi tak sangka, lama-lama kita jadi rapat dan boleh kongsi banyak benda :) Betul la orang-orang lama cakap, orang yang kita benci tu mungkin akan jadi orang yang kita sayang..Terima kasih awk!

Nak cari kawan yang baik tu bukan senang. Kalau nak kawan yang baik, kita perlu menjadi kawan yang baik terlebih dahulu. Saya bersyukur sangat-sangat sebab saya kenal awak dan rapat dengan awk. Banyak benda yang saya belajar dari awak:) Kita kongsi makanan, tukar-tukar ilmu even kita dari course yang berbeza, tukar-tukar pendapat dan nasihat. Seriusly, saya sangat-sangat hargai awak.. Betapa beruntungnya saya,saya cuma minta kawan yang baik dari Allah, tapi DIA berikan kawan yang sangat-sangat baik yang selalu ada kat saya saat saya gembira dan sedih. Terima kasih yang tak terhingga ye awak.

semoga menjadi lebih matang \(^_^)/

Saya selalu cakap kat awak, saya nak bagi hadiah kasih sayang je untuk birthday awk:p Tapi kan awak, I really mean it! Saya sangat berharap saya boleh gembirakan awak bila awak sedih sebab awak selalu bagi saya semangat bila saya sedih. Terima kasih awak! Saya tau, walau banyak mana pun terima kasih yang saya ucapkan kat awak, tapi semua ucapan tu tetap tak dapat balas jasa awak pada saya. Sebab tu la, awk selalu ada dalam doa-doa saya. Semoga awak dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, dilapangkan dada dan dipermudahkan segala urusan:)


Again, Happy belated birthday KAWAN^_^




Manusia yang paliang lemah ialah oarang yang tidak sanggup mencari teman dan paling lemah daripada itu ialah orang yang mensia-siakan teman yang diperolehinnya~

2 comments:

tayn sabri said...

happy belated birthday zeti! :)

Anonymous said...

T_________T..awok....berlinang-linang air mate sy plus ikan dalam kelopak mate saye berenang-renang ngan ektifnyer :)..festly nak ckp..dont worry awak..sy mmg da matang :)..maka sngt terbuktilah pade kite..ble kte tak suke pade seseorg tu..tak mustahil suatu hari nnt kte sngt syg pade dia :)..nak wat muke ceni plak >_<,..awk..terima kasih sngt sbb sudi wat ucpn cemini ..semoga persahbtn kte sentiasa dalam keredhaanNYA dan kte same2 berjaye dunia akhirat..amin~..awak..sy sayang awk.(<3 consider luv mcm dlm fb)..muax!!!

tp atyn : tenQiu so much..